B3 hjälper kundtjänster med hög belastning

Bli kontaktadarrowIcon
ERBJUDANDE
__

B3 hjälper kundtjänster med hög belastning

Den globala pandemin har fått många verksamheter att stanna av medan andra har fått väldigt mycket mer än vanligt att göra. När kunder, patienter, medborgare eller invånare söker mer information och behöver hjälp blir belastningen extremt hög för många kundtjänster.

Nytt Contact Center på en vecka

Organisationer som upplever extrem belastning är ofta i behov av ett Contact Center som snabbt kan skala upp och hantera agenter som arbetar på distans.

B3 kan ge snabb hjälp till de verksamheter som upplever extrem belastning utan att ha fått större intäkter. De som behöver extern hjälp att designa en Contact Centerlösning, men har begränsade ekonomiska resurser. Genom en väletablerad metod kan B3 hjälpa din organisation att komma igång med ett nytt Contact Center inom en vecka enligt följande upplägg:

  1. Projektledning
  2. Kunddatainsamling
  3. Design av Voice IVR
  4. Design av Voice ACD med två skills
  5. Design av emailkanal
  6. Hjälp med upphandling av system
  7. Införandet omfattar max 40 timmars av CC/CX-specialister från B3 vilket gör att ni kan vara igång på en vecka.

B3 har nära samarbete med marknadsledande systemleverantörer av Contact Center, varav några erbjuder starkt rabatterade lösningar under den pågående pandemin. Kontakta oss gärna för mer information och för att diskutera ett upplägg som passar din organisation.

Exempel på hur vi har hjälpt andra:
  • Arbetsförmedlingen

    B3 har hjälpt Arbetsförmedlingen med produktansvar för omnikanal kontaktcenterplattform och telefonväxel. B3 har också haft ett leveransansvar för de kontaktcenterförmågor som möjliggör distansmöten.

  • Unionen

    B3 har hjälpt Unionen med CX-genomlysning, behovsanalys och hjälp vid val av Contact Center-plattform. Med genomlysningen har Unionen fått nya insikter om styrkor och svagheter samt en större samsyn för att kunna fatta snabbare och bättre beslut, både inom IT och verksamheten.

  • SAS

    B3 har varit projektledare för införandet av en ny molnbaserad lösning för SAS Contact Centers. Den nya lösningen används av 500 agenter i 4 länder fördelat på 10 siter som betjänar 30 länder i Europa, USA och Australien.

KONTAKTA GÄRNA MIG FÖR MER INFORMATION
__
Johan
Hägglund
Nyfiken på att samarbeta med B3? Kontakta oss!