Fem gånger så många aktiva användare på ett år, ökat livstidsvärde per kund med 2100 kr, 46% ökad konverteringsgrad. Det här är resultat vi har levererat till våra kunder. Vad är ditt mål? Vi hjälper dig att nå det och gärna ännu längre.
Fokus ligger på att lära sig så mycket som möjligt – på så kort tid som möjligt. Och att använda de insikterna för att skapa både affärsnytta och kundnytta. Tillväxt sker i det överlappet. Till hjälp finns en mängd olika digitala verktyg och metoder som tillåter oss att snabbt få feedback på det vi bygger och kommunicerar för att tillsammans skapa den bästa användarupplevelsen.
Digital analys är fundamentalt för att vara kundcentrerad på riktigt. Analysen talar om hur dina kunder beter sig i dina digitala tjänster, hur de reagerar på nya funktioner och var det finns potential för förbättring.
Grunden i hållbar tillväxt är användarvänliga och värdeskapande produkter som dina kunder älskar.
Ta din produkt till marknaden med den bäst anpassade affärsmodellen för din målgrupp, med rätt budskap i rätt kanal.
Hur snabbt ni lär er och anpassar er till lärdomarna är den enda riktiga konkurrensfördelen i en värld som förändras snabbt. Ta hjälp för att komma igång med kontrollerade experiment i högt tempo i form av A/B-test, som både säkrar snabbt lärande och driver riktiga affärsresultat.
Finns förutsättningarna för att jobba datadrivet och kundcentrerat? Readiness-utvärderingen ger en tydlig bild över organisationens nuläge och pekar ut var du ska fokusera insatser.
Att börja jobba tvärfunktionellt är svårt, men de som lyckas vinner i både produktivitet och resultat. Tillsammans sätter vi den bästa strukturen för din organisation.